Laajakaista ja TV-palvelut
Taloyhtiönetti
Vuokriimme kuuluu maksuton 100/100 nettiyhteys.
Ohje: Saadaksesi netin kotiisi ota yhteyttä Telian myyntipalveluun oman sopimuksen tekoa varten – telia.fi. Sopimuksen teon jälkeen Telia aktivoi yhteyden kotijakamoosi. Aktivoinnin jälkeen kytke lähiverkkokaapeli tai wlan-reititin kotijakamon 1-pistokkeeseen ohjeiden mukaisesti.
Halutessasi saat lisää nopeutta ja lisäpalveluita huomattavasti normaaleja kuluttajahintoja edullisemmin. Nettiliittymän (myös veloituksettoman) käyttöönotto edellyttää, että tilaat kyseisen laajakaistapalvelun Telialta. Nettiliittymä toimii nykyisillä laitteillasi datapistokkeen kautta Ethernet-tekniikalla.
Kaapeli-tv
Kaapeli-tv tulee toimimaan samoilla TV-laitteilla kuin tälläkin hetkellä. Ainoastaan muutospäivänä täytyy tehdä kanavahaku uudelleen televisioon tai digiboksiin. Kaapeli-tv tuo kotiisi kaikki maksuttomat peruskanavat sekä erikseen tilattavia kanavapaketteja ja yksittäisiä lisäkanavia.
Nykyisten sopimusten muuttaminen
Nykyisen taloyhtiölaajakaista- ja kaapeli-tv-operaattorin DNA:n palvelut toimivat normaalisti 31.3.2021 saakka. Nykyiseen taloyhtiösopimukseen sisältyvä 10M perusnopeus poistuu käytöstä tämän jälkeen. DNA ei kuitenkaan katkaise vanhaa sopimusta automaattisesti, vaan asukkaan tulee halutessaan irtisanoa vanha sopimus tai neuvotella DNA:n kanssa mahdollisista uusista sopimusehdoista. Muutkaan DNA:n lisäpalvelut eivät irtisanoudu automaattisesti ja voit irtisanoa nämä halutessasi jo valmiiksi 31.3.2021 alkaen. Suosittelemme välttämään tekemästä määräaikaisia sopimuksia DNA:n kanssa tässä vaiheessa, jotta pystytte halutessanne siirtymään käyttämään Telian palveluita kytkentäpäivän jälkeen mutkattomasti.
Miten saan uudet palvelut käyttöön?
Telian laajakaistan saat käyttöösi tekemällä tilauksen Telialle. Tilauksen voit tehdä jo ennakkoon.
Nykyiset nettipalvelusi ja hinnat eivät muutu automaattisesti. Ole yhteydessä Telian asiakaspalveluun, jotta saat Taloyhtiönetin käyttöösi. Mikäli tarvitset langattoman Wi-Fi -verkon, tilaa Telialta langaton reititin 29 € kertamaksuhintaan.
Tilaa uudet palvelut käyttöösi tai muuta nykyistä laajakaistatilaustasi:
- Soita Telian asiakaspalveluun 0200 11611 (mpm/pvm)
- Tarkista palvelujen saatavuus ja asiakasetusi osoitteesta telia.fi/asukas
- Voit tehdä muutoksia nykyiseen palveluusi myös Omilla Sivuilla
- Tule käymään myymälässämme: Telia Kauppa Myllyssä tai jossain muussa valitsemassasi Telia Kaupassa. Telia Kaupasta saat modeemin heti mukaasi.
- Jos kaipaat apua, Helppi auttaa numerossa 0600 10 100 (2,25€/min + pvm/mpm) ja osoitteessa telia.fi/helppi